Να συλληφθώ ο κερατάς!!!!

Χρωστώ στην εφορία το τρομερό και φοβερό ποσό των 46 ευρώ...να συλληφθώ άμεσα, ρίξτε και μια κατάσχεση, έτσι για παραδειγματισμό.
Νέα ήθη, νέες μέθοδοι, ντου στα... μικρολαμόγια, γιατί μόνο σε μικροφειλέτες μπορεί να απευθυνθεί  και να εκβιάσει η αριστερή μας κυβέρνηση, που με πόνο ψυχής όπως οι ίδιοι φωνάζουν σε όλους τους τόνους υπογράφουν ότι λάχει, ξεπουλάνε ότι υπάρχει, υποταγμένοι στην γραμμή τσίπρα(το αρχικό συνειδητά μικρό όπως και ο ίδιος).Τα μεγάλα λαμόγια προστατεύονται δια νόμου.Να σας θυμίσω,πρώην και νυν υπουργοί, οφσοράρχες,Ψυχαρο-Μπομπολο-Βαρδινογγιανηδο-Λάτσηδες και Σια. Ξέχασα τον Γκίκα, καλός κύριος μου χρωστά, αλλά ας μην τον ενοχλήσουμε!
Και βεβαίως θα πληρώσω κ.κ της κυβέρνησης, αμέσως μόλις αποπληρωθούν τα χρέη όσων είναι στις διάφορες λίστες, αμέσως μόλις οδηγηθούν στην φυλακή οι μεγάλοι απατεώνες που χρόνια τώρα κλέβουν το δημόσιο χρήμα-δηλαδή των άμοιρων Ελλήνων, το δικό μας-και έχουν δεσμευτεί τα περιουσιακά τους στοιχεία,την ίδια στιγμή θα καταβάλω το υπέρογκο ποσό που οφείλω.
Μέχρι τότε αφήστε με στην ησυχία μου, στην ανεργία μου και στην προσπάθεια μου να ανταπεξέλθω στις δικές μου ανάγκες.
Τις δικές ανάγκες τις γράφω στα παλαιότερα των υποδημάτων μου, ακριβώς όπως κάνετε και εσείς.Δεν με ενδιαφέρει να σωθούν οι καρέκλες και ο μισθός σας, δεν με ενδιαφέρουν τα δάκρυα και ο σπαραγμός σας, με ενδιαφέρει η ζωή μου.Και αυτήν θα υπερασπιστώ με όποιο κόστος.
Η Ελλάδα δεν σώζεται σκοτώνοντας όλους τους Έλληνες, σώζεται σκοτώνοντας  λίγες χιλιάδες άχρηστους και αχρείαστους κηφήνες που κυκλοφορούν στα υπουργεία, στη Βουλή-ξέρετε εκεί που ζουν και αναπνέουν οι απατεώνες όλων των κομμάτων, χρωμάτων και αποχρώσεων-οι ανεπάγγελτοι μεγαλοκαταθέτες σωτηράκηδες, που πουλάνε ελπίδα, ισότητα, δικαιοσύνη...φούμαρα δλδ..και εισπράττουν εκατομμυριάκια εις υγείαν των κορόιδων.
Δεν έχουμε τίποτα πια να χάσουμε, εσείς έχετε, γιαυτό να κινήστε νύχτα, πολλοί μαζί και τοίχο-τοίχο, προσεκτικά μη σας πετύχουν, γιατί που θα πάει κάποιος θα λαλήσει και ...γαία πυρί μιχθήτω...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More