Είναι πολλές οι Μέρκελ αδέλφια...




Ξεκίνησα το πρωί με πάθος για την πορεία, έξω η Μέρκελ από την Ελλάδα ψιθύριζα. Αυτό το σύνθημα είχα στο μυαλό μου. Πήγα στην πλατεία Συντάγματος και πέφτω πάνω στους έφεδρους καταδρομείς. "Μαζί, μαζί, να φύγουν οι Ναζί", "Έξω η Μέρκελ από την Ελλάδα" φώναζαν με πάθος και έσπαζαν τη μονοφωνία των κομματικών μεγαφώνων.
Έφαγα τα χημικά μου και γύρισα σπίτι ψελλίζοντας έξω η Μέρκελ από την Ελλάδα.

Τα συνθήματα σταμάτησαν όταν βρέθηκα μπροστά στην πόρτα του Lidl. 
Τι τραγική ειρωνεία σκέφτομαι... μήνες έχω να έρθω στα Lidl, σημαδιακή μέρα βρήκα να έρθω. 
Ήρθε η καγκελάριος της Γερμανίας στην Ελλάδα, για να δηλώσουν οι «ηγέτες» την υποταγή τους στο πρόγραμμα της εξαθλίωσης. 
Σαν σήμερα οι Γερμανοί εκτέλεσαν στο Κορωπί Αττικής 44 Έλληνες πολίτες έτσι απλά για αντίποινα.
Σαν σήμερα 9 Οκτωβρίου  1944, βομβάρδισαν την Αθήνα σκοτώνοντας  7 Έλληνες και τραυματίζοντας 22!
  
Οι σκέψεις αυτές τριγύριζαν στο μυαλό την ώρα που τριγύριζα στη Γερμανική εταιρεία. Έτσι αγόρασα ένα προϊόν μόνο, ως ένδειξη διαμαρτυρίας.

Δε βαριέσαι εγώ έκανα το καθήκον μου, το πήρε το μήνυμα η Μέρκελ σκεφτόμουν μέχρι που άνοιξα την πόρτα στο Γερμανικό αυτοκίνητο μου. Εκεί ήταν η δεύτερη ταπείνωση! 

Ακολούθησαν πολλές, καθώς σκέφτηκα ότι πήρα το Γερμανικό ποδήλατό μου για να πάω στην πορεία, μπήκα με το Γερμανικό ποδήλατό στο μετρό που τα βαγόνια αλλά και η σηματοδότηση είναι Γερμανικών εταιρειών.

Ως εδώ είπα και μπήκα στο Ελληνικό super market. Ένοιωσα μια ανακούφιση ακόμα και τις κοπέλες στα ταμεία τις έβλεπα πιο όμορφες. 
Τι ωραία λέω ορίστε αν δεν στηρίξουμε εμείς τις Ελληνικές επιχειρήσεις ποιός θα το κάνει. Γυρίζω σπίτι και αράζω στον καναπέ μου σαν περήφανος Έλληνας  να δω τηλεόραση-ειδήσεις- βρίζω, ξεσπάω μέχρι που κοιτάζω το γιαούρτι που έφαγα. 
Ελληνικότατο, ναι, στην Ελλάδα συσκευάζεται από Έλληνες(;) εργάτες, Ελληνική ιδιοκτησία αλλά.....
Υπάρχει αλλά.... το γάλα είναι 60% απο την Γερμανία και 40% απο την Γαλλία. Αρχίζω και διαβάζω τις ταμπέλες από τα υπόλοιπα προϊόντα. Κιμάς Γερμανίας, φρυγανιές Ελληνικές αλλά το εργοστάσιο είναι στα Σκόπια. Το λάδι δεν το κοίταξα, δεν άντεξα.

Πέταξα τα προϊόντα στην ανακύκλωση και είμαι σίγουρος χωρίς να το ξέρω ότι το εργοστάσιο της ανακύκλωσης έχει γίνει με Γερμανικά μηχανήματα.

Εκεί συνειδοτηποιήσα ότι η Μέρκελ έχει έρθει στο σπίτι μου, σαλόνι μου, στο ψυγείο μου, στην κρεβατοκάμαρα μου πολλά χρόνια τώρα. Το κόκκινο χαλί το πάτησε μέσα στο σπίτι μου, της βάρεσα νταούλια.

Είναι πολλές οι Μέρκελ αδέλφια... πάρα πολλές για τις διώξουμε σε μια μέρα, και συνεχίζουν να έρχονται!!!
Μέρκελ για την ενέργεια, Μέρκελ για τον ορυκτό πλούτο, Μέρκελ για τον ΟΠΑΠ, είναι πολλές οι Μέρκελ και τις χρειάζεται ο Σαμαράς για την ανάπτυξη, κάθε εταιρεία και μια Μέρκελ. 
Το κακό είναι, ότι είναι πολλοί και οι Σαμαράδες, οι Κουβέληδες, οι Βενιζέλοι.
Έξω οι Μέρκελ απο την Ελλάδα θα συνεχίσουμε να φωνάζουμε όσο οι Ελληνόφωνοι κλώνοι της Μέρκελ κυβερνάνε.
Έξω οι Μέρκελ από τη ζωή μας!














0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More